Ferrari 458 Italia recenzja

Ferrari 458 Italia

Ferrari 458 Italia pierwszy raz na rynek trafił w 2009 roku. Rodowodem pochodzący z Włoch narobił sporo szumu solidną prezentacją, cechującą wszystkie sportowe auta. Zdecydowanie jest to samochód przeznaczony do osiągania dobrych prędkości, przystosowany do jazdy po dobrej nawierzchni. Model ten cały czas dostępny jest na rynku z różnymi aktualizacjami takimi jak nowy rodzaj nadwozia w klasie Spider.

Sama Italia została zaprezentowana podczas zjazdu motoryzacyjnego we Frankfurcie, gdzie dobrze została przyjęta przez publikę. Dwudrzwiowa budowa jest adekwatna do ilości miejsc w pojeździe. Według dostosowań wszystkich aut sportowych znajduje się tam miejsce dla kierowcy i jednego pasażera. Nazwa odnosi się do modelu silnika, który znajduje się pod maską samochodu. Jest to częste rozwiązanie przez producentów Ferrari, umożliwiające łatwiejsze zapamiętanie modelu i specyfikacji samochodu.

Konkretnie chodzi tutaj o 4, 5 litrowy silnik V8. Koncepcja projektantów została wzorowana do modelu Millechili. Wiele elementów ściśle nawiązuje do tego wzoru z 2007 roku. Studio Pininfarina zajęło się dopracowywaniem całego kształtu auta. Jest to biuro, które od 1930 roku zajmuje się projektowaniem i tworzeniem pomysłów koncepcyjnych samochodów na całym świecie. Jest to gwarancja oryginalności i profesjonalizmu w dopracowywaniu wyglądu.

Dużo zastosowanych rozwiązań zostało czerpanych z klasycznych i przebojowych modeli Ferrari, dostępnych na rynku do tej pory. Wszystkie modernizacje zostały przeprowadzane według opinii i doniesień użytkowników. Moc silników osiąga nawet do 570, umożliwiając osiągnięcie prędkości maksymalnej do 325 kilometrów na godzinę. Jest to samochód, który długością oscyluje na ponad 4, 5 metra przy szerokości prawie 2 metrów. W ten sposób możemy zilustrować, jak bardzo potężny jest pojazd.

Nabieranie prędkości i szybka jazda możliwa jest, dzięki wysokości, która wynosi 1213 mm. Według opinii użytkowników, samochód jest niezwykle komfortowy i wygodny podczas jazdy. Bez problemu można powiedzieć o wysokiej jakości jeździe. Także przy tego rodzaju maszynie niespotykane są większe usterki, występujące samoistnie. Czasami dochodzi do drobnych wad, które łatwo można skorygować. Inaczej przedstawia się sytuacja z wyciszeniem, które nie jest tak dobre, jak przedstawili to producenci.

Jednak przy ogólnych warunkach auta, nadal jest to bardzo dobry model. Mimo wszystko przy takim silniku musimy liczyć się z dużymi kosztami utrzymania, które wymagają przeznaczenia większych środków niż w standardowych samochodach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *